Luonnetestit

Yhdistyksen järjestämät luonnetestit 2024:

7.4.2024 Raisio

Tuomarit: Tarja Matsuoi & Lea Haanpää

27.4.2024 Tuusula

Tuomarit: Mia Möller & Juuso Vitikainen

28.4.2024 Tuusula

Tuomarit: Mia Möller & Juuso Vitikainen

1.6.2024 Oulu

Tuomarit: Jorma Kerkkä & Reijo Hynynen

2.6.2024 Oulu

Tuomarit: Jorma Kerkkä & Reijo Hynynen

31.8.2024 Raisio

Tuomarit: Tarja Matsuoi & Kimmo Alanen
Lisätiedot Virkussa.

Valkoinenpaimenkoirayhdistyksen ohjeet luonnetestin järjestämiseksi:

1. Yhdistyksen hallitukselle tulee lähettää suunnitelma testin järjestämisestä, jossa kerrotaan päivämäärät, tuomarit, paikka, budjetti. Yhdistyksen hallitus käsittelee suunnitelman seuraavassa kokouksessaan.

2. Yhdistystoiminnassa on huomioitava se, että työt tehdään pääosin talkoovoimin ja itse, koska tapahtumille asetetut budjetit ovat rajallisia. Periaatteena olisi hyvä olla se, että tulot lähestulkoon kattaisivat menot.

3. Tuomarit ja vastaavat koetoimitsijat pyritään hankkimaan mahdollisimman läheltä ja muistetaan pitää ruokailukulut kohtuullisina. Talkooväki toimii ruokapalkalla eikä heille myönnetä rahallisia korvauksia.

4. Valkoisetpaimenkoirat ovat etusijalla testiin ja yhdistyksen jäsenen omistamalla koiralla on edullisempi osallistumismaksu kuin muilla.

5. Vuoden 2020 hinnat: yhdistyksen jäsenen koira 40€ ja muut 60€.

6. Tuomareiden ja koetoimitsijoiden matkalaskut toimitetaan pikaisesti testin järjestämisen jälkeen rahastonhoitajalle, kuten myös muut kuitit ja tuloslaskelma.

MUISTATHAN MYÖS SEN, ETTÄ ALKAESSASI VASTAANOTTAA TESTIIN TULEVIEN ILMOITTAUTUMISIA OLET VAITIOLOVELVOLLINEN NIISTÄ SIIHEN ASTI, KUNNES TESTIPÄIVÄN AAMUNA NE JULKAISTAAN TESTIPAIKALLA!

Lisätietoja luonnetestin järjestämisestä Maarit Sallalta: maaritsal@gmail.com sekä Palveluskoiraliiton sivuilta OHJE.