Suomen Valkoinenpaimenkoira ry:n jäsenyys

Valkoinenpaimenkoirayhdistyksen jäseneksi voi liittyä jokainen, joka hyväksyy yhdistyksen säännöt ja tarkoituksen. Jäsenet hyväksyy kirjallisesta hakemuksesta yhdistyksen hallitus.

Yhdistyksen säännöt.

Jäsenmaksut 2024

Varsinainen jäsen 25 €/ vuosi
Perhejäsen 15 €/ vuosi

Liittymismaksu varsinaiseksi jäseneksi liittyvälle 25€, ensimmäinen liittymismaksu ilmainen.

Yhdistys laskuttaa jäsenmaksut vain sähköpostitse.

Jäseneksi liittyminen on helppoa!

Täytät jäsenanomuksen alla ja lähetä kuitti kuluvan vuoden jäsenmaksusta sihteerille osoitteeseen sihteeri.valkkari(at)gmail.com.

Maksa jäsenmaksusi tilille FI40 1427 3000 1062 91 sekä kirjoita viestikenttään: jäsenmaksu 2023, nimesi ja kotipaikkakuntasi (esim. jäsenmaksu 2024 Maija Meikäläinen, Lappeenranta).

Kasvattajan on mahdollista liittää uudet pennunomistajat yhdistyksen jäseniksi maksamalla heidän ensimmäisen vuoden jäsenmaksunsa. Ohjeet kasvattajalle löytyvät täältä.

Tervetuloa mukaan toimintaan!

Jäsenasoissa  (mm. osoitteenmuutokset) ota yhteyttä sihteeriin:

email: sihteeri.valkkari(at)gmail.com