Kasvattajalistan ehdot

Valkoinenpaimenkoirayhdistyksen kasvattajalistalle pääsyn kolme edellytystä ovat:

• Kennelnimi ja/tai Kennelliiton kasvattajan peruskurssin suorittaminen
  • Kennelliiton kasvattajasitoumuksen allekirjoittaminen
  • Yhdistyksen jäsenyys

Jos kasvattaja jättää kasvattamansa pentueen rekisteröimättä Suomen Kennelliiton rekisteriin, poistetaan kasvattaja yhdistyksen kasvattajalistalta kahden vuoden määräajaksi.

Kasvattajia suositellaan liittämään uudet pentujensa ostajat yhdistyksen jäseniksi. Kasvattajan liittämien ja maksamien jäsenten ensimmäisen vuoden jäsenmaksu on alennettu: 15 €/ jäsen.

KASVATTAJAN MAKSAMA JÄSENYYS

Kasvattajana voit liittää kasvattiesi omistajat ensimmäiseksi vuodeksi kasvattajahinnalla. Kasvattajan liittämät jäsenet saavat jäsenedut sekä yhdistyksen jäsenlehden. Kasvattaja pyytää pennunostajaa täyttämään yhdistyksen sivuilta jäsenlomakkeen (esim. pennun oston yhteydessä, myöhemminkin käy) ja rastimaan lomakkeessa kohdan kasvattaja liittää sekä kirjoittamaan kasvattajan nimen tai kennelnimen. Kasvattaja on yhteydessä yhdistyksen sihteeriin (sihteeri.valkkari(at)gmail.com) maksamiensa jäsenten määrästä ja maksusta sekä toimittaa maksukuitin sihteerille.

PENTULISTA ja PENTUESEURANTA

• Kasvattajalistan kasvattajien tulee ilmoittaa kaikki teettämänsä pentueet yhdistyksen pentulistalle. Pentueet tulee ilmoittaa listalle 4 viikon kuluessa niiden syntymästä. Määräajan ylityksestä kasvattajaa huomautetaan kerran. Huomatuksesta huolimatta ilmoittamatta jättäminen tai toistuva ilmoittamatta jättäminen johtaa 12 kuukauden määräaikaiseen poistoon kasvattajalistalta.
  • Kasvattajien on täytettävä pentueseurantailmoitus jokaisesta pentueesta viimeistään 6kk sisällä pentujen syntymästä.
  • Pentueseurantalomake