Valkoinenpaimenkoira Koiramessujen rotutorilla!

2.12.2019

Suomen Valkoinenpaimenkoira ry. on esillä Koiramessujen rotutorilla
7.-8.12.2019 klo 9-18 Helsingin Messukeskuksessa!

Tervetuloa tutustumaan rotuun ja yhdistyksemme toimintaan. Rotutorilla tapaat rodun tuntevia ihmisiä koirineen sekä löydät painotuoreen rotuesitteemme. Samalla voit liittyä helposti yhdistyksemme jäseneksi ja pääset nauttimaan jäseneduistamme, joita ovat esimerkkiksi terveystutkimuksiin maksettava tuki ja yhdistyksen julkaisema rotulehti ValkkariViesti.

Rotutorilla on myynnissä yhdistyksemme tuotteita; vuoden 2020 valkoinenpaimekoira-aiheinen kalenteri, puuvillakasseja, avainnauhoja ja hihamerkkejä. Kalenterin hinta on 15€ ja muiden tuotteiden 5€/kpl. Maksuvaihtoehtoina ovat MobilePay tai käteinen mieluiten tasarahan muodossa.

Valkoiseenpaimenkoiraan voit tutustua myös Koiramessujen yhteydessä järjestettävissä Suomen suurimmissa näyttelytapahtumissa: Helsinki Winner -19 ja Voittaja -19 sekä niiden pentunäyttelyt.

Tervetuloa mukaan 7-8.12.2019 Helsingin Messukeskukseen! 🌟