Uudet kotisvut on avattu!

14.1.2019

Tervetuloa tutustumaan yhdistyksemme uudistuneisiin kotisivuihin.  Täältä löydät tärkeimmät asiat yhdistykseemme ja rotuun liittyen.

Yhdistys-sivulta löydät yhdistyksen toimihenkilöt yhteystietoineen, yhdistyksemme säännöt sekä voit liittyä jäseneksi!

Rotu-sivulta löytyy tietoa rodun historiasta ja rotumääritelmä sekä linkkejä ulkomaisiin valkoisenpaimekoiran rotujärjestöihin.

Jalostus-sivulle on koottu rodun jalostusta ohjaavat tiedot; JTO ja PEVISA sekä jalostussuositus. Yhdistys ylläpitää listoja kasvattajista, niin suunnitelluista kuin syntyneistä pentueista sekä jalostukseen tarjolla olevista uroksista.  Yhdistys ylläpitää myös valkoisenpaimenkoiran omaa terveystietokantaa. Vuonna 2019 yhdistys tukee jäsentensä omistamien valkoistenpaimenkoirien terveystutkimuksia. Ohjeet niihin löydät täältä. Yhdistys julkaisee myös syystä tai toisesta uutta kotia etsivien koirien (myös sijoituskoirien) ilmoituksia.

Toiminta-sivulta löydät kootusti tapahtumat kalenterina, sekä tarkemmat tiedot tapahtumien omilta sivuiltaan.

Käy tutustumassa!